احمد فیضی - مدیر عامل سازمان فن آوری اطلاعات

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از هوشمندسازی منطقه ۹ تبریز همزمان با چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، احمد فیضی در خصوص انتخاب منطقه ۹ شهرداری تبریز به عنوان پایلوت شهر هوشمند گفت: با توجه به تولید و پیاده سازی سامانه خدمات شهروندی توسط کارشناسان سازمان فاوای شهرداری تبریز و با اعلام آمادگی و تلاش برای ایجاد ساختار مورد نیاز در منطقه ۹ و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز این منطقه به عنوان منطقه پایلوت شهر هوشمند انتخاب شده که مصادف با چهلیمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اجرای طرح هوشمندسازی در این منطقه آغاز می شود.

فیضی با توضیح در مورد این طرح افزود: در این طرح تلاش می کنیم در ابتدای راه، هوشمندسازی و برای اولین بار خدمات غیر حضوری حوزه شهرسازی را در شهرداری تبریز به شهروندان و ارباب رجوع آن منطقه خدمت رسانی کنیم.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن این طرح در کل مناطق شهرداری تبریز گفت: با اجرای موفقیت آمیز پروسه هوشمندسازی خدمات شهرداری در منطقه ۹ تبریز که به عنوان پایلوت این طرح انتخاب شده است،  سازمان فاوای شهرداری تبریز با تلاش و همکاری شبانه روزی معاونت شهرسازی و معماری و مناطق دهگانه در نظر دارد با آغاز سال ۹۸ تمامی مناطق شهر تبریز را تحت پوشش این سامانه قرار دهد.

وی ادامه داد: با ورود این سامانه به عرصه خدمت رسانی، شهرداری تبریز می تواند جزو اولین شهرداری های کشور باشد که تمامی خدمات حوزه های مختلف شهرداری که در ارتباط با شهروند است را به صورت الکترونیکی و بدون حضور ارباب رجوع به انجام می رساند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.