ارزیابی.jpg

آیرال خبر- مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از اجرای اولین طرح ارزیابی عملکرد سازمانی شهرداری ها در تبریز خبر داد و گفت: این طرح برای اولین بار به منظور بررسی میزان همپوشانی اقدامات و کارکردهای پرسنل شهرداری تبریز اجرا شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سید محمد ثابتی، همسوسازی و سازگار کردن اهداف و چشم انداز، رقابتی کردن خدمات ایجاد تحرک در فعالیت ها، تبیین دقیق و کامل وظایف و مسئولیت ها، ارتقا برنامه ها و با بهره گیری از نظر کارشناسان و خبرگان و توجه به الگوها و تجربه های موفق، با لحاظ وظایف، اختیارات و محدودیت ها را مهمترین اهداف اجرای طرح عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ارزیابی عملکرد سازمانی یک ابزار قدرتمند و یک مسئولیت ارزشمند مدیریتی برای شناخت و تعیین جایگاه برنامه ریزی و پیشبرد اهداف و استراتژی های سازمانی است و طبق دستور شهردار تبریز با اجرای این طرح توانستیم میزان عملکرد مناطق دهگانه تبریز را پایش و رتبه بندی کنیم.

ثابتی با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد سایر سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز در مرحله دوم اجرای این طرح است، افزود: شهردار تبریز و قائم مقام شهردار شهردار تبریز با صدور دستور اجرای  این طرح، فرایند افزایش میزان کارایی، اثربخشی، توانمندی و قابلیت پاسخگویی سیستم را در جهت تحقق اهداف و وظایف سازمانی، تسریع کرد.

سید محمد ثابتی

وی تصریح کرد: تدوین حدود ۶۴۰ شاخص عملکردی با مشارکت معاونت های ستادی و با همراهی و عزیمت ۸ تیم ارزیابی در حوزه های عملکردی مطابق برنامه زمان بندی ابلاغی به مناطق در شش ماهه اول سال جاری به سرانجام رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.