آماده باش شهردار تبریز.jpg

آیرال خبر- معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با اشاره به هشدارهای هواشناسی و پیش بینی بارش باران و برف در آذربایجان‌شرقی به ویژه تبریز، از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری، آتش نشانی و خدمات ایمنی برای مدیریت بهتر وضعیت احتمالی پیش بینی شده و نیز رفع آبگرفتگی‌های احتمالی، خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدرضا قربانیان گفت: بر اساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان و اخطاریه جوی این اداره کل نیروهای خدمات شهری برای مقابله با بارش برف و باران به حالت آماده باش درآمدند.

او با بیان اینکه امروز اقدامات لازم در این زمینه برای رویارویی بهتر با این شرایط جوی ناپایدار به عمل آمده گفت:  ۷ ایستگاه محلول سازی برای تولید محلول جهت محلول پاشی و یخ زدایی معابر و چندین دستگاه برف روب مکانیزه برای استفاده جهت مقابله با شرایط احتمالی آماده شده است.

قربانیان در پایان تاکید کرد: از عموم همشهریان درخواست می کنیم در صورت بارش احتمالی برف، نکات ایمنی لازم را مراعات و نهایت همکاری را با عوامل شهرداری تبریز به عمل آورند و در صورت بروز هر گونه مشکل و حادثه با شماره تلفن ۱۳۷ مربوط به مرکز فوریت‌های شهرداری تماس حاصل کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.