عادل بناکار

آیرال خبر- سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز از هفت دیدار آتی تیمش به عنوان هفت فینال یاد کرد و گفت: بازی با شهرداری ارومیه همیشه متفاوت است و امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و سازمان ورزش شهرداری تبریز، عادل بناکار در رابطه با دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر والیبال اظهار کرد: ما هنوز هفت بازی پیش رو داریم و بازیکنان ما می‌دانند که هر هفت بازی باقیمانده‌مان در حکم فینال است. با همین نگاه برای کسب بهترین نتایج در بازی‌های آتی به میدان می‌رویم.
وی افزود: به همین دلیل بازی به بازی پیش می‌رویم تا تمرکز لازم برای پیروزی در هر دیدار را داشته باشیم. همیشه بازی‌های خوبی با شهرداری ارومیه داشته ایم اما امسال نه شرایط ما آن‌طور که باید خوب بوده و نه شهرداری ارومیه از وضعیت مناسبی برخوردار است.
بناکار عنوان کرد: امیدواریم در دیدار فردا بازی خوبی ارائه کنیم. بازی با شهرداری ارومیه همیشه متفاوت بوده چرا که در این شهر همه علاقه‌مند به والیبال هستند. امیدوارم بازیکنان ما قدر موقعیت‌ها را بدانند و بازی خوبی انجام دهند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با مصدومیت دو بازیکن این تیم، گفت: وضعیت امین اسماعیل نژاد هنوز مساعد نیست و مشخص نیست که از چه زمانی می‌تواند به تمرینات اضافه شود. فرهاد نظری افشار هم مصدوم است اما با توجه به اینکه خودش هم به حضور در ارومیه علاقه‌مند بود، در دیدار فردا کنار ما حضور خواهد داشت اما هنوز آماده حضور در میادین نیست.
وی در رابطه با اینکه تا چه میزان از تیم شهرداری ارومیه شناخت دارد یادآور شد: این تیم در نیم‌فصل اول کارش را با آقای محسنی نیا آغاز کرد و با آقای شهنازی ادامه داد. در نیم‌فصل دوم نیز چند بازیکن خوب به این تیم اضافه‌شده اند و فکر می‌کنم شهرداری ارومیه تیمی توانمند است که فقط بدشانسی‌ها موجب نتیجه نگرفتن این تیم شده است اما با این حال امیدوارم مقابل این تیم بازی خوبی ارائه دهیم و نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

گفتنی است دیدار تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.