حیدر جعفری

آیرال خبر- سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز همه بازی های لیگ یک را دشوار ارزیابی کرد و گفت: بازی سختی با تیم شاهین بوشهر پیش رو است اما تلاش می کنیم سه امتیاز را در تبریز نگه داریم.

به گزارش آیرال خبر حیدر جعفری امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به بازی فردای تیم شهرداری تبریز برابر شاهین شهرداری بوشهر، اظهار کرد: بازی سختی با شاهین بوشهر داریم چون می دانیم که حریف تیم سازمان یافته و خوبی است و جدول هم نتایج و جایگاه این تیم را نشان می دهد.

وی ادامه داد: بازی قبلی شاهین از تلویزیون پخش شد و من این بازی را دیدم. شاهین با اینکه به گل گهر باخت اما نشان داد که تیمی با برنامه است و می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد.

جعفری با اشاره به بازی های آینده تیمش در مسابقات لیگ یک، عنوان کرد: همه بازی های لیگ یک سخت است و بازی با شاهین هم سختی های خود را دارد. با این حال ما در بازی هایی که در تبریز انجام می دهیم، همیشه با هدف پیروزی به میدان می رویم و توجهی به نام و رتبه جدولی حریف نداریم.

وی افزود: تلاش ما کسب سه امتیاز از بازی فردا است و با اطمینان می گویم که رسیدن به پیروزی در این دیدار دور از دسترس نیست. ما آنالیز خوبی از حریف داریم و در طول هفته هم روی نقاط ضعف و قوت آنها کار کرده ایم و می دانیم که باید چه نوع فوتبالی برابر حریف بازی کنیم.

سرمربی بادانش تیم فوتبال شهرداری تبریز با اشاره به انگیزه بالای شاگردانش گفت: بازیکنان تیم شهرداری نشان داده اند که در بازی های سخت فوتبال خوبی بازی می کنند و من انتظار دارم که فردا بتوانیم نتیجه زحمات چند روزه خود را با کسب سه امتیاز بگیریم.

وی در خاتمه یادآور شد: در مسیر آماده سازی تیم برای بازی با شاهین بوشهر، نیروهای خدماتی شهرداری های مناطق مختلف تبریز از ابتدای هفته جاری تلاش زیادی بکار گرفته و با برفروبی و آماده کردن زمین تمرین، ما را برای حضور با انگیزه و با روحیه در دیدار با شاهین بوشهر یاری کردند که من دوباره از این عزیزان زحمتکش شهرداری تبریز تشکر می کنم.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ فردا پنجشنبه چهارم بهمن در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز واقع در خیابان ورزش برگزار می شود و تماشای آن برای علاقه مندان رایگان است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.