پارکینگ

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به اینکه پارکینگ های بدون مجوز از ابتدای سال آینده پلمپ می شوند، گفت: در سطح تبریز در حدود ٢۰۰ پارکینگ فعالیت می کنند که از این میان ١٢ پارکینگ متعلق به شهرداری است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: بر اساس گلایه ها و گزارشاتی که از سوی مردم شهر به دست ما می رسد با متخلفان برخورد می کنیم. پس از اینکه گزارش مردمی در خصوص پارکینگ بقیائیه از طریق سایت گردشگری تبریز به دست ما رسید، مسئول این پارکینگ را دعوت کرده و تذکرات لازم را به او دادیم.
وی در خصوص اعتراضات مردمی مربوط به پارکینگ بقائیه ادامه داد: مسئول پارکینگ بقائیه را دعوت کرده و تذکرات لازم را به او دادیم. از مردم تقاضا داریم تا موارد مشابه را در صورت رویت به ما اطلاع دهند تا اقدامات لازم انجام شود.
آدی بیگ همچنین با اشاره به گزارش یکی از مخاطبان در خصوص نبود پارکومتر در منطقه پشت مصلی تبریز، اظهار کرد: در حال حاضر پارکبان های سطح شهر به دو صورت هوشمند و دستی مدیریت می شوند و در تلاش هستیم تا اوایل سال آتی تمامی پارکبان ها در سطح شهر به صورت هوشمند مدیریت شوند. با این کار نرخ ها یکدست شده و دیگر در هیچ نقطه ای از شهر هیچ پارکبانی نمی تواند بیشتر از نرخ مصوب از مردم مبلغ دریافت کند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با بیان اینکه حل معضلات ترافیکی بدون برنامه ریزی امکان پذیر نیست، گفت: یکی از مشکلات شهری که منجر به ترافیک شدید در سطح شهر می شود، عدم همکاری کاربری های عمومی با سازمان ترافیک شهری است. اگر هر مجموعه و اداره ای ترافیک ایجاد شده به دلیل خدمات خود را به نوعی با ایجاد پارکینگ و یا اقدامات دیگر کنترل کند، دیگر ترافیکی در سطح شهر باقی نخواهد ماند.
وی در خصوص گزارش یکی از مخاطبان در خصوص ترافیک شدید روبروی ساختمان شیخ الرئیس، گفت: با بیمارستان ها مکاتباتی صورت گرفته است تا تمام توان خود را برای کاهش معضلات ترافیکی به کار گیرند.
وی افزود: مدارس غیرانتفاعی نیز باید مجوز ترافیکی دریافت کنند چراکه برخی از این مدارس در مناطقی احداث می شود که در زمان های خاصی باعث ایجاد راهبندان شده و مشکلاتی در عبور و مرور شهروندان ایجاد می کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.