8.jpg

آیرال خبر- شهرداری منطقه هشت تبریز از تبدیل کاربری هزار و سیصد متر مربع از ضلع شمالی میدان شهید بهشتی به فضای سبز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رضا پاک نهاد ضمن اعلام خبر فوق افزود: با عنایت به کمبود فضای سبز در محدوده مرکزی شهر و لزوم توجه ویژه به این امر، طی ماه های اخیر جلسات متعددی پیرامون کاربری های میدان شهید بهشتی برگزار کرده ایم که طرح جایگزین نمودن محل کاربری غیر فضای سبز در ضلع شمال شرقی میدان به کاربری فضای سبز را مطرح شد تا طرح اولیه میدان شهید بهشتی که عاری از فضای سبز بود را مورد بازبینی مجدد قرار داده و با ایجاد ۱۳۰۰ متر مربع فضای سبز، شاهد افزایش سرانه فضای سبز شهری در بافت مرکزی شهر باشیم.

پاک نهاد افزود: این طرح خوشبختانه با تدبیر ویژه شهردار محترم تبریز اتخاذ شده و جهت تصویب به کمیسیون ماده پنج شهرداری ارجاع داده شده است تا بعد از تصویب در کمیسیون ماده پنج، توسط منطقه هشت شهرداری اجرائی شود.

شهردار منطقه هشت افزود: طرح جایگزینی فضای سبز ۱۳۰۰ متری با یک کاربری دیگر که میتوانست عواید مالی قابل توجهی برای شهرداری تبریز متصور نماید، نشان از توجه ویژه مدیریت شهری تبریز به مقوله فضای سبز دارد و ما بر آنیم طی ماه های  آتی این طرح را اجرایی کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.