گزارش تصویری: تداوم روند آسفالت ریزی و لکه گیری های سراسری در سطح شهر

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از آماده سازی ناوگان موتوری و کارخانجات تولیدی آسفالت سازمان عمران برای طرح های نوروز خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی از آماده سازی ناوگان موتوری و کارخانجات تولیدی آسفالت سازمان عمران جهت اجرای مجدد نهضت آسفالت و لکه گیری و طرح های ستاد تسهیلات نوروزی و استقبال از بهار۹۸ خبر داد.

وی گفت : همگام با سایر سازمان ها و مناطق شهرداری تبریز و در راستای سیاست های تدوینی طرح استقبال از بهار و نوروز۹۸ شهرداری تبریز با تمام توان و قوا از اوایل اسفندماه بصورت مستمر و گسترده آسفالت مورد نیاز مناطق را جهت اجرای طرح های مصوب تولید و به پیمانکاران و کارگاه های امانی مناطق ارایه خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم اتکاء به توان داخلی و در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در بازدید از روند آماده سازی ماشین آلات ماشین آلات افزود : تلاش خواهیم کرد با تکیه بر توان همکاران متخصص و امکانات لجستیکی و ماشین آلاتی نسبت به تشکیل اکیپ امانی اجرای پروژه ها اقدام و در نهایت سبب کاهش هزینه های تمام شده پروژه های عمرانی کردیم.

شریفی گفت: همچنین با توجه به تولید باکیفیت ترین آسفالت و خودکفایی شهرداری تبریز از این حیث امیدواریم با مساعد بودن شرایط جوی و تامین و خرید مصالح اولیه هیچگونه مشکلی از بابت تامین آسفالت نخواهیم داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.