آیرال خبر- تقابل دو تیم قدیمی و ریشه دار گلی در برنداشت و تساوی بدون گل پایان کار ذوب و ماشین بود.

به گزارش آیرال خبر، ذوب‌آهن اصفهان که علیرغم نتیجه گیری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، هفته های خوبی را در لیگ برتر سپری نمی کند، نتیجه ای بهتر از تساوی کسب نکرد تا با تحمیل ۱۳ مین تساوی به شاگردان مهاجری، آنان را با تک امتیازی شیرین روانه تبریز کند!

ذوبی ها که هفته ی گذشته با نتیجه ی سنگین ۴ بر صفر از آبی پوشان پایتخت شکست خورده بودند، آمده بودند تا با پیروزی مقابل ماشین سازی جبران مافات کنند ولی در پایان کار، به تک امتیازی بسنده کردند که شاید زیاد به دردشان نمیخورد!

اما در آن سوی میدان، تیم ماشین سازی قرار داشت که با شکست غیرمنتظره خانگی در هفته گذشته و مقابل یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ، منتظر بودند تا نوار ناکامی های شان را قیچی کنند و با سه امتیاز دیار گز را ترک کنند!

بازی با برتری نسبی تیم میهمان جریان داشت و حتی در دقایقی از بازی شاگردان مهاجری می توانستند به گل پیروزی دست یابند که بازهم عدم دقت در ضربات پایانی و نداشتن تمرکز لازم نزد مهاجمان باعث شد تا این تیم تبریزی با یک امتیاز میدان را ترک کند.

شاید کسب یک امتیاز برای تیم میهمان قابل قبول باشد ولی به شرطی که بازی های خانگی را هم به راحتی به حریفان واگذار نکند و امتیازات کامل را کسب کند!

به نظر می رسد مشکل اصلی تیم ماشین سازی مسائل و مشکلات روحی و روانی باشد و بی انگیزگی این تیم در کسب پیروزی نیاز به کار روانشناختی و درمان آن دارد.

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.