گزارش تصویری: راهپیمایی 22 بهمن تماشایی در تبریز

آیرال خبر- شهردار تبریز در پیامی ضمن تبیین ضرورت و تاکید بر اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: امسال کارکنان شریف شهرداری تبریز به همراه خانواده هایشان حضوری پررنگ در جشن پیروزی انقلاب خواهند داشت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در متن پیام ایرج شهین باهر شهردار تبریز آمده است:

ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور وحدت و همبستگی ملت بزرگ ایران در مقابل ظلم طاغوت دوران بوده و انقلاب اسلامی ایران انقلابی بر آمده از بطن مردم است.

مردم ایران در سال ۵۷ با تبعیت از امام خمینی (ره) مبارزات انقلاب را بر پایه حضور مردم و ترویج فرهنگ اسلامی بنیان نهاد و در نهایت با شکست طاغوت و استکبار، عظیم ترین انقلاب قرن را در دنیا به پیروزی رساندند.

بدون شک آنچه باعث جهانی شدن و طول عمر این انقلاب شده، تداوم حضور موثر مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در رویدادهای مختلف بوده که همواره پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و می کنند و به یقین راهپیمایی امسال هم به جهت تشدید فشارها و توطئه های دشمنان قسم خورده نظام، اهمیت مضاعف دارد.

اکنون که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و این دهه با ایام فاطمیه نیز همزمان شده است، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و همچنین عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از خانواده بزرگ شهرداری تبریز می خواهم باحضور پرشور و موثر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی، بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.