کراپ.jpg

آیرال خبر- هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می توانند جهت عزیمت به ورزشگاه یادگار امام (ره) و تماشای بازی تیم محبوب خود با تیم نفت مسجد سلیمان، از خدمات دهی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه استفاده کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و نفت مسجد سلیمان از هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) از ساعت ۱۵:۳۰ چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود و طی آن هواداران تیم تراکتورسازی می توانند جهت عزیمت به ورزشگاه از خدمات دهی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه استفاده کنند.

با توجه به ضرورت سرویس دهی و رفاه حال تماشاگران پرشور و فهیم تبریزی، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریزوحومه از طریق مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی، ضلع شرقی پایانه محققی (سه راه امین) و چهارراه طالقانی با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت نسبت به انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) اقدام می کند.
مبادی حرکتی اتوبوسها از طریق دوربین های مرکز هوشمند شرکت واحد در حال کنترل است که به محض حضور هواداران در ایستگاه های تعیین شده، فعالیت اتوبوس ها آغاز خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.