تبریز

آیرال خبر- شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: به زودی با بررسی های کارشناسی انجام شده توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز ورودی شهرک شهید صیاد شیرازی ساماندهی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سامان احمدزاده گفت: شهرک صیاد شیرازی در ورودی غرب تبریز با مشکلات زیرساختی اساسی روبرو است که شهرداری برای تامین نیازهای رفاهی اهالی و ساکنان این شهرک با نهادهای مرتبط همکاری می کند.

احمدزاده گفت: پروژه ساماندهی ورودی شهرک صیاد شیرازی به طول ۸۰۰ و عرض ۳۵ متر با حجم مخلوط ریزی ۱۲ هزار مترمکعب در برنامه معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۶ تبریز افزود: شهرداری منطقه شش تبریز مصمم به ایجاد تحرکات و اصلاحاتی در مسیر و محدوده شهرک صیاد شیرازی برای تامین نیازهای اهالی و افزایش ساخت‌وسازهای این منطقه است.

 احمدزاده اظهار داشت: شهرک صیاد شیرازی برای اسکان جمعیتی معادل ۳۳ هزار نفر طراحی شده است که بزرگترین مشکلی که از طرف شهرداری قابل پیگیری و حل است راه دسترسی به شهرک است.

شهردار منطقه ۶ تاکید کرد: شهرداری در جهت تسهیل و کمک به اهالی صیاد شیرازی در راستای سیاستهای تشویق شورا و شهرداری نسبت به تخفیف در امر صدور و پروانه ساختمانی تا ۶۵ درصد اقدام کرده است.

احمدزاده گفت: منطقه ای که امروز به نام شهرک شهید صیاد شیرازی در غرب تبریز شناخته می‌شود، ۲۰ سال قبل احداث شده و یکی از بزرگترین شهرک های شهر تبریز است که بالغ بر ۴۳۰۰ قطعه تجاری و مسکونی در آن وجود دارد.

گفتنی است، شهرداری منطقه ۶ تبریز در محدوده شمالغرب تبریز، شامل شهرک‌های بهشتی، امام (ره)، قراملک، شنب غازان، قراملک، خانه سازی، خطیب، رسالت، و روستاهای آناخاتون، الوار و مایان اولیا و سفلی است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.