جلسه بررسی شهر دوستدار کودک

آیرال خبر- به همت معاونت شهرسازی شهرداری تبریز، اولین جلسه شورای اجرایی شهر دوست دار کودک در شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد عزتی در جلسه تبیین شهر دوستدار کودک گفت: موضوع شهر دوست دار کودک در جهان سال هاست که مطرح است اما در کشور ما در سال های اخیر این موضوع مطرح شده است.

او با بیان اینکه کودکان در جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند گفت: دستورالعمل تشکیل شهرهای دوست دار کودک دنبال تربیت نسل آینده است.

عزتی نقش آفرینی بیشتر کودکان در موضوعات اجتماعی را مهمترین هدف این برنامه دانست و ادامه داد: ارتقا کیفیت زندگی کودکان، توسعه و نظاممند شدن فعالیت کودکان در جامعه، تشویق به مشارکت کودکان، کمک به ارتقا سلامت جسمی و روانی کودکان و توسعه بازیکده های کودکان اهداف این طرح است.

معاون شهرسازی شهرداری تبریز در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه باید ساخت پارک های کودکان را افزایش دهیم اظهار کرد: در فرهنگسراها و خانه های سلامت برای آموزش مهارت های زندگی به کودکان باید برنامه ریزی دقیق انجام دهیم.

عزتی ادامه داد: تبریز پتانسیل لازم برای پیوستن به شهرهای دوست دار کودک در جهان را دارد و با همدلی و همراهی تمام دستگاه ها می توان به این هدف دست یافت.

او با بیان اینکه این کار تنها با فعالیت شهرداری به نتیجه نخواهد رسید گفت: برای رسیدن به اهداف این پروژه باید تمام دستگاه ها اعم از اداره کل ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و … با یکدیگر همکاری کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.