گزارش تصویری: خدمات رسانی اتوبوسرانی تبریز در روز اول مهر

آیرال خبر- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریزوحومه از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز در ایام نوروز خبر داد و گفت: در آستانه سال جدید و استقبال از نوروزبرای بسیج کلیه امکانات ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات رسانی ویژه برنامه ریزی شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی افزود: افزایش ساعات کاری اتوبوسرانی در روز های پایانی سال، راه اندازی اتوبوسهای گردشگری ویژه نوروز ۹۸ ، نظافت و رسیدگی به تجهیزات و مبلمان شهری اتوبوسرانی از جمله رنگ آمیزی سایه بانها و بهسازی ایستگاهای اتوبوس و رسیدگی به وضیعت ظاهری اتوبوسها را از جمله اقدامات مهم اتوبوسرانی در آستانه سال نو برشمرد.

جلالی تصریح کرد: با توجه به ترافیک معابرکلانشهر تبریز به ویژه در روزهای اسفند ماه حداکثر توان ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر تبریزدر خدمت شهروندان محترم بوده و از اول اسفندماه جاری تا سیزده فروردین سال ۹۸  کلیه کارکنان اجرایی اعم از اتوبوسرانان و عوامل فنی و پشتیبانی با آماده باش کامل به خدمات رسانی  مشغول خواهند بود.

وی از شهروندان درخواست کرد با مدیریت زمان سفر و عدم استفاده از وسایل نقلیه شخصی و بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل شهری زمینه خدمت رسانی مطلوب‌تر را برای خدمت‌گزاران در شرکت واحد فراهم کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان تصریح کرد: گشتهای نظارتی نیز با همکاری مسئولین پایانه های اتوبوسرانی بر نحوه خدمات رسانی و عملکرد اتوبوس ها  و رفع مشکلات احتمالی نظارت کامل خواهند داشت تا بتوانیم رضایت حداکثری همشهریان عزیز را کسب نمائیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.