آیرال خبر- با راه اندازی سیستم های SNG و TS3 مسائل مربوط به ارتباط مستقیم ماهواره ای و پوشش دیجیتالی شبکه های تلویزیونی رفع می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، با نصب و راه اندازی سیستم ارتباط زنده خبری پورتال ( SNG) امکان ارتباط گیری زنده و همزمان با تمامی نقاط استان تسهیل شده و می توان خبرهای نقاط مختلف را تحت پوشش قرار داد.

گفتنی است مبلغی بالغ بر هشت میلیارد ریال جهت خرید و تجهیز این سیستم در سایر مراکز هزینه شده است در حالی که این  پروژه در زمان کمتر از سه ماه به دست توانای همکاران ارتباطات زمینی و ماهواره ای مرکز آذربایجان شرقی آماده نصب و راه اندازی شده و هزینه آن به کمتر از یک دهم سایر مراکز تقلیل یافته است.

همچنین با حضور مهندس صفری مدیرکل مرکز آذربایجان شرقی پروژه سیگنال رسانی زمینی TS3-HEVC فرستنده های پرقدرت تلویزیونی واقع در ایستگاه های قزل قایا در شهرستان اهر ، قافلانکوه در شهرستان میانه ، آغ داغ در شهرستان هشترود ، دستجرد در شهرستان آذرشهر، قره قشون در شهرستان مراغه و ایستگاه مرند در مرند کوه این شهرستان افتتاح شد. این پروژه به منظور پخش تصاویر TS3 با فرمت  HEVC در این شهرستان ها و بهبود کیفیت تصاویر تلویزیونی در این مناطق در مدت زمان کمتر از یک ماه به همت همکاران پرتلاش ارتباطات زمینی و ماهواره ای آماده بهره برداری شده است.

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.