افتتاح دفتر اهدای اعضاء در اداره کل سلامت و امور اجتماعی

آیرال خبر- مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز اقدامات داوطلبانه و مشارکت شهروندان را بهترین راه برای پیشگیری از بیماری و افزایش سلامت آنها عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط عمومی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، محمدحسین حسن‌زاده در آیین افتتاح شعبه انجمن اهدا عضو ایرانیان در اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز اظهار داشت: تلاش در راستای سلامت جسمی و روحی شهروندان همواره یکی از اولویت‌های مجموعه شهرداری تبریز به شمار می‌آید.

حسن‌زاده با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در افزایش رغبت شهروندان برای اهدا عضو، افزود: مجموعه شهرداری تبریز به عنوان نهادی اجتماعی می‌تواند کارکردی مثمرثمر در این خصوص ایفا کند.

وی ادامه داد: متاسفانه روزانه بین ۷ تا ۱۱ نفر از هموطنان در نتیجه عدم پیوند و نبود عضو، جان خود را از دست می دهند که امیدواریم با فرهنگ سازی مناسب در این خصوص بتوان این تعداد را کاهش داد.

مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز همچنین تاکید کرد: خانه های سلامت شهرداری نیز می تواند ظرفیتی خوب برای ترویج فرهنگ اهدا عضو و ترغیب شهروندان برای ثبت نام جهت دریافت کارت اهدا عضو باشد.

حسن‌زاده در پایان تصریح کرد: رویکرد اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز تلاش برای تضمین سلامت شهروندان از طریق برنامه ریزی های کاربردی است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.