011fa689-3a72-4fd3-b819-fbbdfb901126.jpg

آیرال خبر- به همت عوامل خدمات شهری منطقه ۶ دیوار نوشته‌های برخی محلات غرب تبریز امحا و زیباسازی این محلات اجرا شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۶ تبریز، در آستانه فصل بهار و آغاز سفرهای نوروزی در ادامه اجرای طرح استقبال از بهار، عملیات زیباسازی منطقه غرب و شمالغرب تبریز با حذف نازیبائیها، دیوارنویسی ها و زواید بصری محلات منطقه اجرا شد.
سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ تبریز این اقدام را با هدف ایجاد فضای آرامش بخش و نشاط انگیز و تامین نشاط اجتماعی دانست و گفت: اجرای طرح امحا دیوار نوشته و زیباسازی محلات غرب تبریز در دستور کار معاونت خدمات شهری و اجرایی این منطقه قرار گرفته است.
او افزود: در این راستا سفید کاری و پاکسازی دیوار نوشته های سطح حوزه به منظور از بین بردن نازیبایهای بصری و زیبایی افزایی توسط عوامل معاونت خدمات شهری و اجرایی  و واحد زیباسازی انجام شد.
شهردار منطقه ۶ تبریز، تاکید کرد: به منظور استقبال از بهار طبیعت بدلیل واقع شدن مسیرهای هوایی، ریلی و زمینی در غرب تبریز، توجه به زیباسازی و اصلاح چهره بصری در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در ایام نوروز در اولویت این منطقه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: پارکهای این حوزه در ایام نوروز جزو مهمانپذیرترین و مهمترین اماکن عمومی تبریز بوده و ورودی شمالغرب نیز یکی از مهمترین مسیرهای تردد مسافران و گردشگران در آستانه بهار طبیعت است.
به گفته شهردار منطقه ۶، عملیات رنگ کاری و حذف نازیبائیهای بصری در آستانه بهار طبیعت فضای زیبا و دلنوازی بوجود می آورد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.