آیرال خبر- استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اگر بخواهیم دستاوردهای انقلاب را تیتر کنیم، امنیت و پیشرفت‌های عرصه علمی و فناوری از جمله مهم‌ترین دستاوردهاست.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان با بیان این‌که امنیت کشور به لطف خدا، رهبری داهیانه فرماندهی کل قوا و مدیون رشادت‌ نیروی‌های نظامی و انتظامی کشور است، اظهار کرد: اگر نیازهای بشری را اولویت بندی کنیم، امنیت دومین نیاز مهم و حیاتی انسان قلمداد می‌شود که حداقل دو وجه فیزیکی و روانی دارد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که امنیت روانی مهم‌تر از امنیت فیزیکی است، خاطرنشان کرد: مایه مباهات است که امروز نه تنها از بعد فیزیکی امنیت، بلکه در بعد روانی آن نیز در سطح بسیار خوبی قرار داریم و این‌که مردم از بعد روانی نیز احساس امنیت دارند، بسیار ارزشمند است.
وی با بیان این‌که عناصر اصلی که لازمه یک امنیت پایدار است در ناجا پیگیری می‌شود، تشریح کرد: در نیروی انتظامی از بعد فرهنگ‎سازی کارهای بسیار خوبی انجام گرفته است.
وی با اشاره به این‌که امنیتی پایدارتر است که با همراهی مردم به دست آمده باشد و در کشور ما نیز مردم همواره نیروهای امنیتی را همراهی کرده‌اند، گفت: وجه سوم امنیت، مدیون وحدت فرماندهی و تاسی از مراتب است.
پورمحمدی با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی علی‌رغم این‌که در موقعیت جغرافیایی و قومیتی ویژه‌ای قرار گرفته اما از لحاظ امنیت در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: وحدت بین نیروهای نظامی و انتظامی استان در سطح بسیار خوبی است.
وی تاکید کرد: سردار حسنخانی در جریاناتی که در سال‌های اخیر در کشور و به تبع آن در استان وجود داشت، به جد نیروی انتظامی استان را فرماندهی کرده و به خوبی به وظایف خود عمل کردند، که قدردان زحماتشان هستیم.
وی افزود: طبق شنیده‌ها سردار عبدی هم همواره منشا اثرات خوبی بوده و اطمینان داریم که مراتب کار فرماندهی انتظامی استان را به شایستگی ادامه خواهند داد.
طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری و همچنین پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان، از زحمات سردار محسن حسنخانی تقدیر به عمل آمده و “سردار حسین عبدی” به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان‌شرقی معارفه شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.