aaa.jpg

آیرال خبر- مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: عصر دیروز پس از گزارش وقوع انفجار مهیب در یکی از ساختمان های شهرک پرواز به سامانه ۱۲۵ ، گروهی از آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ ولیعصر به محل حادثه اعزام و با مشاهده ریزش ساختمان و احتمال مدفون شدن نفر در زیر آوار به سرعت عملیات امدادی را آغاز کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمد قلیزاده با اشاره به  وقوع انفجار شدید این حادثه افزود: شدت وقوع این انفجار موجب آسیب دیدگی جدی و تخریب ساختمان شده و سایر ساختمان های همجوار نیز دچار آسیب دیدگی و شکستن شیشه ها شده بود.

وی ادامه داد: تیم های عملیاتی آتش نشانی تبریز با بررسی محل و رعایت اصول امداد و نجات در عملیات های آوار برداری، به عملیات کشف و جستجو برای یافتن نفر احتمالی در زیر آوار این حادثه پرداخته و پس از تلاش فنی عملیاتی به پیکر بی جانش را در زیر آوار دست یافتند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ضمن اشاره به حضور راستگو فرماندار تبریز در این حادثه افزود:  در عملیات امدادی این حادثه نیروهای هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی، مدیر بحران استانداری حضور داشتند.

وی خاطر نشان ساخت: در جریان عملیات کشف و بررسی مرد مدفون در زیر آوار، یکی از فرماندهان آتش نشان نیز به هنگام اجرای عملیات و ریزش آوار دچار آسیب دیدگی از ناحیه پا شده بود که هم اکنون وضع عمومی وی مساعد و تحت درمان است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.