افتتاح دفتر اهدای اعضاء در اداره کل سلامت و امور اجتماعی

آیرال خبر- رئیس شورای شهر تبریز گفت: روند پیشگیری از هر نوع بیماری و تغییر سبک تغذیه در جامعه باید به گونه ای باشد که در آینده نیاز به مسائلی مثل پیوند اعضاء نباشیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط عمومی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، شکور اکبرنژاد در آیین افتتاح شعبه انجمن اهدا عضو ایرانیان در اداره سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز اظهار داشت: طی ۱۰ سال آینده تکنولوژی به اندازه‌ای پیشرفت می‌کند که تنها با چهار علم اعم از سلول‌های بنیادی، نانو تکنولوژی و… تمام مسائل مرتفع می‌شوند.

اکبرنژاد با اشاره به اینکه در مرحله نخست ما باید جلوی افزایش بیماری‌ها را بگیریم، افزود: با دیدگاهی تجاری هر روز تعداد بیمارستان های شهرها را افزایش می دهیم در حالی که جای تمرکز روی این موضوع باید شیوع بیماری را کنترل کرد.

وی با تاکید بر اهمیت آگاهی و اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص تغذیه سالم، گفت: برای بدنی سالم و در نتیجه جامعه‌ای سالم ما چاره‌ای جز تغییر نوع تغذیه نداریم؛ به طور مثال با خام گیاهخواری می‌توان از بسیاری مشکلات و بیماری ها پیشگیری کرد.

رئیس شورای شهر تبریز خاطرنشان کرد: ما برای بهبود وضعیت زندگی و سلامت خود چاره‌ای جز مطالعه نداریم چرا که هیچ چیز خطرناک تر از این نیست که شخصی متوجه اشتباه بودن دانسته‌های خویش نباشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.