آیرال خبر- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شبکه نا امن توزیع کالاهای غیر استاندارد داریم که باید جلوی آن گرفته شود گفت: این موضوع تبعات اجتماعی در آینده دارد که باید پیشگیری شود.

دستور استاندار آذربایجان شرقی برای شناسایی شبکه‌های نا‌امن توزیع کالاهای غیر‌استاندارد

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای استاندارد آذربایجان شرقی با تاکید بر الزام سازندگان مسکن به استانداردهای انرژی اظهار داشت: به مهندسین ناظر باید تاکید شود تا رعایت استاندارد مصالح و استاندارد انرژی در ساختمان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شبکه نا امن توزیع کالاهای غیر استاندارد داریم که باید جلوی آن گرفته شود افزود: این موضوع تبعات اجتماعی در آینده دارد که باید پیشگیری شود.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه میوه شب عید و کلیه نیاز بازار موجود است اما متاسفانه شاهد گرانی هستیم گفت: برای گرانی‌ها یک علت واقعی و یک علت روانی داریم ولی از سوی دیگر گران فروشی هم داریم.

پورمحمدی با تاکیدبر اینکه هر هفته ستاد تنظیم بازار باید تشکیل شود و از گران فروشی‌ها جلوگیری کنیم، ابراز داشت: باید با افزایش نظارت بر بازار از فروش کالاهای غیر استاندارد و بنجل جلوگیری کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.