گزارش تصویری: استقبال میهمانان نوروزی از کمپ های گردشگری شهرداری تبریز

آیرال خبر- شهردار منطقه ۷ تبریز از برپایی ایستگاه نوروزی استقبال از مسافرین و گردشگران در بوستان کریمی مراغه‌ای خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی فرخی با بیان این مطلب اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن عید نوروز شهرداری منطقه ۷ تبریز با برپایی ایستگاه نوروزی و اجرای برنامه‌های متنوع به استقبال مسافرین و میهمانان نوروزی می‌آید.

فرخی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های نوروزی در این منطقه گفت: با توجه به اینکه این منطقه جزو یکی از ورودی های اصلی شهر تبریز است و مسافرین زیادی از این مسیر وارد شهر می‌شوند، برنامه‌های زیبا سازی ورودی شهر و نیز برپایی ایستگاه‌های نوروزی برای راهنمایی و خدمت رسانی به آنان اجرا می‌شود.

وی افزود: استقرار کیوسک‌های اطلاع رسانی مجهز به نقشه و راهنمای گردشگری اماکن تاریخی، فرهنگی و تفریحی تبریز، چیدن سفره‌های هفت سین، توزیع بسته‌های فرهنگی، اسکان رایگان میهمانان نوروزی و … از جمله برنامه های تدارک دیده شده این شهرداری در راستای استقبال از فصل بهار است.

شهردار منطقه ۷ تبریز تصریح کرد: فضاسازی سطح منطقه با محوریت بهار، نصب المان‌های نوروزی، زیبایی و طراوات بخشیدن به فضاهای عمومی و بوستان‌های محلی از دیگر فعالیت‌های این شهرداری محسوب می شود.

وی اظهار داشت: در محل ایستگاه نوروزی بوستان کریمی مراغه ای مسافرین عزیز می‌توانند از امکاناتی نظیر لباس شویی، محل مناسب ظرف شویی، آب جوش و … استفاده کنند و همچنین نماز خانه ها، سرویس های بهداشتی موجود در بوستان های سطح منطقه نیز جهت استفاده مسافرین تجهیز و آماده سازی شده است.

فرخی در ادامه با اشاره به سایر فعالیت‌های صورت گرفته توسط این شهرداری در راستای اجرای طرح استقبال از بهار گفت:  طرح استقبال از بهار منطقه ۷ به صورت زمان بندی شده در قالب پاکسازی، جمع آوری زباله و نخاله، رفت و روب، لکه گیری آسفالت، ترمیم و رنگ آمیزی جداول، دیوارها و همچنین حذف موانع فیزیکی، رسیدگی به بوستان ها، کاشت گل‌های بهاری، رسیدگی به مبلمان شهری، هرس زمستانی و نور پردازی های متنوع در سطح منطقه در حال اجرا است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.