استقبال از بهار

آیرال خبر- اجرای طرح خدمات محله ای طی برنامه زمان بندی شده و به صورت منظم در جهت زیباسازی عمومی شهر توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۷ تبریز در حال اجراست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: تلاش داریم با انجام ماموریت‌های محوله و ارائه خدمات بهینه گام‌های کوچکی در جهت توسعه شهری زیبا و آباد برداریم.

شهردار منطقه تصریح کرد: ارایه فعالیت‌های خدماتی ارتباط مستقیمی با شهروندان منطقه داشته و هرگونه  کوتاهی در انجام وظایف محوله بر نارضایتی آنان اثر دارد.

وی اظهار داشت: چشم انداز خدمات شهری رسیدن به سطح مناسبی از استانداردهای خدمات شهری در ابعاد وکیفی و کمی بوده که در این راستا با تحقق تمامی طرح‌های عملیاتی و اجرائی که در نظر گرفته ایم، به یاری خداوند متعال می توانیم گام های مهمی در این راستا برداریم.

گفتنی است در این راستا به همت شهرداری منطقه نسبت رفع کلیه موارد پرخطر از جمله دیوارهای سست قطعه زمین هایی که فعلا مورد ساخت و ساز قرار نگرفته، حذف زواید بصری،   پاکسازی و رفت و روب معابر، بهبود وضعیت پل های عابرین پیاده و معابر، لکه گیری های آسفالت سطح شهر، بهبود وضعیت سرویس های بهداشتی فعال و غیر فعال، بهبود وضعیت پیاده رو ها با کف سازی اصولی، رفع موانع فیزیکی، وضعیت روشنایی معابر، اصلاح و همسطح سازی دریچه ها، مرمت و اصلاح جداول، وضعیت رنگ آمیزی، وضعیت ساخت و ساز غیرمجاز اقدام می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.