آیرال خبر- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تفاوت ما و ماشین سازی در یک ضربه ایستگاهی بود.

تبریز| سرجیو: تفاوت دو تیم در یک ضربه ایستگاهی بود

به گزارش آیرال خبر،‌ پائولو سرجیو،‌ پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت:  بارش باران پیش از بازی شرایط بازی را عوض کرد و سرعت بازی را افزایش داد. بعضی از بازیکنان من با این شرایط آشنا نبودند. در کل بازی متعادلی بود و تنها چیزی که در این بازی تفاوت بین دو تیم را رقم زد، همان ضربه ایستگاهی بود که به گل تبدیل شد.

وی در پاسخ به این پرسش که تیمش بیشتر روی توپ‌های مستقیم برنامه داشت و حملات زیادی روی دروازه ماشین‌سازی انجام نداد، گفت: بازی متعادلی بود و ماشین‌سازی خیلی دفاع فشرده‌ای داشت. ما هم اجازه موقعیت‌ سازی به تیم حریف ندادیم و همانطور که گفتم یک ضربه ایستگاهی باعث شکست ما شد. وقتی هم ما گل خوردیم بسیار مشکل بود به بازی برگردیم و نتیجه را جبران کنیم. تعویض‌هایی انجام دادم تا به تیمم جان دوباره بدهم، موقعیت‌هایی هم به دست آوردم اما نتوانستیم استفاده کنیم. سه بازیکنم هم امروز شرایط بازی قبل را نداشتند.

«آیا سرمای هوا در عملکرد فنی تیم صنعت نفت تأثیر داشته است؟» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عنوان کرد: فکر نمی‌کنم سرمای هوا باعث ضعف‌مان در زمین باشد، بلکه خیسی زمین بیشتر در عملکرد تیم‌مان تأثیر داشت. بازی ما روی زمین است و خیس بودن زمین اجازه حرکت‌های تاکتیکی را به ما نداد. با این اوصاف سعی کردیم شرایط تاکتیکی‌مان را با شرایط بازی تغییر دهیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.