آیرال خبر- فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: برای راهپیمایی ۲۲ بهمن نیروهای ما در اقصا نقاط کشور آمادگی برقراری نظم و امنیت را داشته و به ویژه در حوزه روان‌سازی ترافیک، تدابیر لازم اتخاذ شده تا مردم به راحتی در جشن چهل سالگی انقلاب، حضور پر شور خود را به نمایش بگذارند.
به گزارش آیرال خبر، سردار حسین اشتری در نشستی با اصحاب رسانه استان، با تاکید بر این‌که مردم، باشکوه‌ترین راهپیمایی را در ۲۲ بهمن ماه به نمایش می‌گذارند، تاکید کرد: امنیت باثباتی در مرزها و شهرهای کشور حاکم بوده و هیچ نگرانی امنیتی مشاهده نمی‌شود. البته دشمن همواره با تلاش مذبوحانه می‌خواهد نگرانی را به مردم منتقل کند، در حالی که  جای نگرانی وجود نداشته و همکاران و دستگاه‌ها با اشراف اطلاعاتی کامل و آمادگی ۱۰۰ درصدی در صحنه حضور دارند و هر حرکتی را خنثی می‌کنند.
وی اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در دنیا به عنوان یک کشور مقتدر و پیشرفته مطرح است .
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که آذربایجان شرقی یکی از استان‌های امن و باثبات کشور بوده و موضوع جرایم هم در این استان خوب مدیریت شده است، خاطرنشان کرد: با اقدامات خوب مسئولان استان و نیروی انتظامی وضعیت آرام و بسیار خوبی در استان داریم.
وی با اشاره به این‌که نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم است و برای خدمت‌رسانی به مردم در صحنه‌های مختلف حضور دارد، افزود: امید است با حمایت‌ها و اعتمادی که مردم به این مجموعه دارند و در سال‌های اخیر افزایش نیز یافته است، بتوانیم  پاسخگوی خوبی باشیم و آنگونه که شایسته است آرامش و امنیت مردم را ارتقا داده و تضمین کنیم .
وی در ادامه با تاکید بر این‌که وضعیت امنیتی در سراسر کشور خوب است، گفت: اقدامات پیشگیرانه و پیش‌دستانه خوبی در آذربایجان‌شرقی انجام شده و بر اساس شاخص‌ها، پیشرفت‌های خوب و کاهش جرایم در این استان حاصل شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.