77.jpg

آیرال خبر- توسط مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۷ تبریز و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنان با آموزه های دینی، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه بنی هاشم رواسان در محل بوستان قرآن با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان و آشنایی هر چه بیشتر آنان با آموزه های دینی، مراسم جشن تکلیف دانش آموزان مدرسه بنی هاشم رواسان در محل بوستان قرآن این شهرداری برگزار شد .

در این مراسم  حجت الاسلام و المسلمین حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریزنیز مطالبی در خصوص  اهمیت ورود به سن تکلیف و انجام وظایف شرعی و دینی بیان کردند .

لازم به ذکر است در این مراسم برنامه هایی از قبیل شعرخوانی، دکلمه ، نمایش و … توسط دانش آموزان اجرا  و در پایان نیز نماز شکر  به پیشنمازی حجت الاسلام و المسلمین سلامی برگزار شد.

گفتنی است : با هماهنگی های صورت گرفته توسط مدیریت فرهنگی و اجتماعی این شهرداری با مدارس سطح منطقه ، شاهد اجرای برنامه های مختلف قرآنی در طول سال برای دانش آموزان و سایر شهروندان منطقه هستیم .

شایان ذکر است : بوستان قرآن شهرداری منطقه ۷ تبریز اولین بوستان قرآنی موجود در شمالغرب کشور است که هدف از احداث آن توسعه فرهنگ و آموزه های قرآنی است .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.