آیرال خبر- آل هاشم با اشاره به اینکه با حضور در راهپیمایی پاسخی قاطع به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن بدهیم، گفت: امیدواریم این موضوع پشتوانه ای برای دولتمردان جهت خدمت واقعی به مردم و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی باشد.

آل هاشم: حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن است

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به فرارسیدن ۲۲ بهمن ماه، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: علی رغم نمایان بودن برکات فراوان انقلاب اسلامی، برخی از این برکات گفته نمی‌شود، مکتب امام خمینی(ره) با تکیه بر معنویت و ارزش‌های دینی ایجاد شده و با احیای ارزش‌های معنوی و دینی در دوران پس از پیروزی انقلاب، نقش اصلی را به مردم داده و در ایجاد بیداری اسلامی میان مسلمان نقش فراوانی داشت.

وی ادامه داد: آزادی از سلطه ابرقدرت‌ها و سلطه جویان، نفی اردوگاه‌های غرب و شرق و تکیه بر ارزش‌های اسلامی و  احیای کرامت زن از جمله برکات انقلاب اسلامی در ۴ دهه اخیر است.

امام جمعه تبریز با اشاره به لزوم حفظ و تداوم انقلاب اسلامی، گفت: برای حفظ انقلاب راه‌های مختلفی از جمله تداوم راه امام خمینی(ره)، اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری، پافشاری بر اصول دینی اسلام و انقلاب، حفظ و تقویت ارتباط با خداوند و اخلاص در عمل، وحدت و انسجام ملی حول محور ولایت، تقویت دشمن شناسی، استکبارستیزی و تداوم مبارزه با استکبار وجود دارد.

بیشتر بخوانید

وی با تاکید بر اینکه در این راه نباید خسته شویم، افزود: نباید مجذوب شیرینی دنیا شده و سازندگی، اجرای عدالت اجتماعی، حذف فاصله طبقاتی و طرد فرهنگ منحط غربی برای حفظ و تداوم انقلاب ضروری است.

حجت الاسلام آل‌ هاشم با اشاره به اینکه امسال تمام دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا چهل سالگی انقلاب را کمرنگ نشان دهند، خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایط کشور در عرصه داخلی و تقابل با جبهه استکبار از اهمیت زیادی برخوردار است و امسال هر فرد مسلمان ایرانی با هر سلیقه سیاسی و براساس عشق به وطن و ایران اسلامی در این راهپیمایی باشکوه حضور داشته باشند تا برنامه‌ها و انتظارات دشمنان را ناکام بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه با حضور در راهپیمایی پاسخی قاطع به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن بدهیم، یادآور شد:  امیدواریم این موضوع پشتوانه ای برای دولتمردان جهت خدمت واقعی به مردم و حل مشکلات معیشتی و اقتصادی باشد چراکه راهپیمایی امسال تجلی وحدت چهل ساله ملت ایران و مردم‌سالاری دینی، آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب و بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبری معظم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سخنران راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن تبریز، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران است و انشاالله حضور باشکوه مردم، پاسخی محکم به یاوه گویی‌های آمریکا باشد.

وی همچنین با اشاره به رونمایی از موشک کروز هویزه، آن را یکی از افتخارات و دستاوردهای عظیم در چهل سالگی انقلاب اسلامی و نشان دیگری از افتخارات نظام اسلامی در زمینه خودکفایی نظامی دانست.

حجت‌الاسلام آل هاشم با اشاره به تکرار اتهامات بی اساس رییس جمهور آمریکا بر علیه دولت و ملت ایران در هفته گذشته، خاطرنشان کرد: وی در حالی دولت جمهوری اسلامی ایران را، دولتی تروریست و رژیم رادیکال توصیف کرد که افکار عمومی و انسان‌های آزاده جهان می‌دانند که جمهوری اسلامی با دادن ۱۷ هزار شهید ترور، خود بزرگترین قربانی تروریسم است، آیا جمهوری اسلامی تروریست است یا برخی دولت‌های منطقه که با خرید آخرین تجهیزات نظامی، آنها را در یمن آزمایش می‌کنند؟

وی ادامه داد: ضمن محکوم کردن این سخنان، از افکار عمومی مردم دنیا و وجدان‌های بیدار می‌خواهیم در خصوص این اتهامات بی اساس، بیش از این تامل کنند و ببینند جمهوری اسلامی ایران حامی تروریسم است، یا آمریکا و رژیم صهیونیستی؟

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه حرکت نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ کمر رژیم طاغوت را شکست، یادآور شد: تاثیر بیعت شجاعانه کارکنان نیروی هوایی با امام(ره) در خنثی سازی کودتای آمریکایی هایزر بسیار موثر بود و این حرکت نیروی هوایی در سرعت بخشیدن انقلاب نقش بسیار مهمی داشت.

وی افزود: بدین جهت نیروهای مسلح و نیروی هوایی محبوب مردم و در میان قلوب ایشان است، نیروی هوایی در جنگ تحمیلی فداکاری فراوانی به خرج داد و در اول مهرماه ۵۹ با ۱۴۰ فروند هواپیما آشیانه‌های هواپیماهای عراق را مورد حمله قرار دادند.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به تشکیل کمیته‌های انقلاب اسلامی؛ یک روز پس از پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: کمیته‌های انقلاب اسلامی در ایجاد نظم و انضباط انقلاب نقش مهمی داشته اند لذا خدمات کمیته‌های انقلاب نباید فراموش شوند، چراکه در زمان حساسی آغاز به کار کردند و شهدای فراوانی تقدیم انقلاب کردند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل دولت جدید لبنان، ترکیب دولت جدید را حاکی از پیروز مجدد جریان مقاومت اسلامی دانست و افزود: بدین دلیل مخالفان حزب الله از ترکیب کابینه و حضور وزرای حزب الله ابراز نگرانی می‌کنند و ما این موفقیت را به برادران حزب الله تبریک عرض می‌کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.