منطقه 4.jpg

آیرال خبر- شهردار منطقه ۴ تبریز از اجرای گسترده طرح «استقبال از بهار» خبر داد و گفت: این طرح خدماتی، با بسیج نیروهای عملیاتی منطقه، فضای کلی منطقه را مهیای سال جدید می‌کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی، با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: با اجرای خدمات ویژه شهرداری منطقه ۴، مطابق سال‌های گذشته، به لطف خدا و با همکاری شهروندان، در دهه اول اسفندماه، شاهد یک خانه‌تکانی اساسی در سطح حوزه خواهیم بود.

وی اولویت این طرح را رفع زواید بصری خوانده و افزود: مهم‌ترین نیاز شهر در بحث زیباسازی، همین اولویت است؛ بر این اساس، در گام نخست، حذف موانع فیزیکی، امحای دیوارنوشته‌ها و آگهی‌ها، ترمیم جداول فرسوده، همسطح‌سازی دریچه‌ها، رسیدگی به وضعیت پل‌های زاید و سایر آشفتگی‌های بصری در دستور کار قرار می‌گیرد.

امجدی جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی را از بخش‌های مهم این طرح عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا، تذکرات لازم به مجریان ساخت‌وسازهای سطح منطقه داده می‌شود تا در در روزهای منتهی به سال جدید، شاهد تجمع نخاله‌ها و مصالح ساختمانی در معابر و مسیرهای سطح منطقه نباشیم.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به افزایش زباله تولیدی خانواده‌ها در اسفندماه، متذکر شد: به همین منظور، ضمن افزایش شیفت‌های تنظیف و جمع‌آوری زباله، شست‌وشوی مستمر باکس‌ها، لایروبی جوی‌ها و آبروها، به صورت مداوم در طرح «استقبال از بهار» اعمال می‌شود.

وی  گل‌کاری‌های انبوه را از دیگر برنامه‌های بهاره منطقه ۴ خواند و گفت: علاوه بر برنامه‌های مفصل درختکاری، این منطقه با کاشت انواع گل‌های بنفشه و بوته‌های شب‌بو در بوستان‌ها و معابر، به استقبال بهار می‌رود.

امجدی همچنین از سامان‌دهی محدوده‌های فضای سبز منطقه خبر داد و گفت: با اجرای این برنامه، برنامه‌های مفصل گل‌کاری و درختکاری از نیمه اسفند، در بستر مناسبی پیگیری می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.