منطقه 7

آیرال خبر- شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: خدمات محله‌ای اولویت شهرداری منطقه۷ تبریز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۷ تبریز از اول سال جاری تا آبان ماه، بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۵۰ مترطول جدول گذاری در سطح محلات منطقه صورت گرفته است.

علی فرخی شهردار منطقه ۷ تبریز با اعلام این خبر گفت: خدمات محله‌ای و رفع نیازهای قدیمی محلات از اولویت‌های خدماتی و عمرانی این منطقه است که از دی ماه سال ۹۵ تا کنون تلاش داشته ایم در اولویت پروژه ها به محلاتی توجه کنیم که سال‌ها از امکانات اولیه شهری، نظیر آسفالت، جدول و جوی آب بی‌بهره بودند .

وی افزود: محلاتی در سطح منطقه وجود دارد که سال ها با مشکلات  عدیده ای مواجه بودند که در این خصوص سعی کردیم  با تعریف و تقسیم‌بندی مناسب بودجه، مدیریت هزینه‌ها و پیگیری مطالبات منطقه، این مشکلات را مدنظر قرار دهیم .

شهردار منطقه۷ تبریز اظهار داشت: هر اتفاق خوبی که در این منطقه افتاده، در سایه همکاری و همدلی مردم قدرشناس و سختکوش منطقه ۷ بوده‌است. دیدارها و ملاقات‌های مردمی، از فرصت‌های بسیار پربار برای بنده و مدیران منطقه است که صرف شناسایی مشکلات و نیازسنجی از منطقه می‌شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا از اول سال جاری تا پایان آذر ماه سال جاری بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۵۰ مترطول جدول گذاری  توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۷ در سطح محلات این حوزه صورت گرفته است.

فرخی افزود: بالغ بر ۴ هزار و ۸۶۸ متر مربع نیز توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه کفپوش در محلات منطقه اجرا شده است.

وی ابراز داشت : همکاری و همیاری اهالی پشتوانه شهرداری در اجرای هر چه بهتر پروژه های عمرانی و خدماتی است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.