والیبال

آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز در حالی فردا آخرین بازی خود در فصل جاری رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را در خانه تیم شهرداری گنبد سپری می کند که بازیکنانش از هیچ انگیزه ای برای پیروزی در این بازی برخوردار نیستند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیست و ششم و پایانی مرحله گروهی رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور فردا یکشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود تا پرونده این مرحله از رقابت ها بسته شود.

بازی های این هفته از حساسیت چندان زیادی برخوردار نیست چراکه چهره هشت تیم صعود کننده به پلی آف مشخص شده و تیم ها فقط برای بهبود رتبه خود تلاش می کنند. از طرفی پنج تیم پائین جدول نیز کاملا از حضور در پلی آف ناامید شده اند و حالا این تیم ها منتظر برگزاری آخرین دیدار خود هستند تا با مسابقات امسال خداحافظی کنند. شهرداری تبریز هم یکی از این تیم ها است که تا هفته قبل سخت در پی جمع آوری امتیاز و زنده نگهداشتن شانس خود بود اما باخت خانگی به پیکان، تمامی رشته های شاگردان بناکار را پنبه کرد تا آنها در بازی فردا فقط برای اعاده حیثیت برابر همنام گنبدی خود به میدان بروند.

تیم والیبال شهرداری تبریز هم اکنون با ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز از ۲۳ بازی در رتبه نهم جدول قرار دارد و تیم شهرداری گنبد با ۱۲ برد و ۳۵ امتیاز از همین تعداد مسابقه در رده هشتم ایستاده است. بازی دو تیم از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه ۲۸ بهمن در گنبد برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.