آیرال خبر- فرمانده انتظامی تبریز با اشاره به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای طلافروشی گفت: سارقان شب گذشته در حال حفاری دیوار طلافروشی و ورود به مغازه بودند که در حین تلاش برای سرقت دستگیر شدند.

به گزارش آیرال خبر، سرهنگ فرهنگ نوروزی ظهر امروز در محل حادثه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای طلافروشی در تبریز، اظهار داشت: سارقان شب گذشته در حال حفاری دیوار طلافروشی و ورود به مغازه بودند که در حین تلاش برای سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: این سارقان شب گذشته حین گشت زنی ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ تبریز در خیابان جدیری تبریز دستگیر شدند که قصد حفاری و ورود به زرگری از پشت مغازه را داشتند و مقداری از دیوار را هم حفاری کرده بودند.

فرمانده انتظامی تبریز هوشیاری مردم و ماموارن را در ناکامی این اقدام سارقان موثر دانست و گفت: شب گذشته، حین فرار این دو سارق، ماموران وی را دستگیر کردند.

نوروزی از همکاری مردم و هوشیاری ماموران کلانتری تقدیر کرد و گفت: طلا فروشان هم باید امنیت مغازه خود را با دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های حفاظتی تضمین کنند و اجازه ندهند با سیستم‌های امنیتی موجود، حتی فکر سرقت به ذهن سارقان خطور کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.