آیرال خبر- سردار خرم در بازدید از شرکت داروسازی شهید قاضی گفت: مدیریت انقلابی یعنی خستگی ناپذیر بودن و استفاده از ظرفیت‌ها و کشف استعدادها، و امروز برای بهبود شرایط اقتصادی و رونق صنعت استان راهی بغیر از اعمال مدیریت جهادی نداریم.
به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرّم صبح امروز از شرکت داروسازی شهید قاضی بازدید کرد. در این بازدید فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سخنان مدیرعامل شرکت امیدبخش و فرح زا بود، گفت: عمل جهادی و تفکر انقلابی بعد از انقلاب به ادبیات واژگانی ما اضافه شد؛ عمل جهادی نقطه مقابل نگاه انحصاری غرب و استکبار است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جریان سومی در مقابل جریان سلطه و سلطه پذیر بود به همین دلیل ما باید استقلال خودمان را حفظ کنیم اگرچه تاکید بر استقلال به تولید دشمن می‌انجامد، برخی می‌گویند چرا مدام از دشمن حرف می‌زنید زیرا این جماعت هنوز باور نکرده‌اند وقتی بخواهید مستقل عمل کنید خود بخود کشورهای مستکبر شروع به دشمنی می‌کنند.

سردار خرم تاکید کرد: مدیریت انقلابی یعنی خستگی ناپذیر بودن و استفاده از ظرفیت‌ها و کشف استعدادها،و  امروز برای بهبود شرایط اقتصادی و رونق صنعت استان راهی بغیر از اعمال مدیریت جهادی نداریم و امروز بنده در اینجا حضور یافته‌ام تا خداقوت بگویم و از شما بخاطر مجاهدت علمی‌تان تشکر کنم.

در ادامه مدیرعامل این شرکت عنوان کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی در حقیقت سن بلوغ است، این مقطع فرصت مناسبی است تا به راهی که آمدیم نگاه بیندازیم و به آینده امیدوار باشیم.

وی افزود: نباید مسئله را سخت کرد عدد و رقم کاملاً مشخص است؛ در دوران طاغوت ما چیزی به نام صنعت داروسازی نداشتیم اما امروز ۹۷ درصد داروی کشور در داخل تامین می‌شود.در دنیا کشورهای معدودی به این سطح از توانمندی رسیده‌اند.

باسمنجی گفت: این مجموعه ۵۰ درصد سرم کشور را تامین می‌کند و علی‌رغم شرایط سختی که در کشور حاکم است امسال نسبت به سال قبل ۹۰ درصد افزایش تولید داشته‌ایم و مجموعه داروسازی شهید قاضی حتی یک روز نیز تعطیلی نداشته و سه شیفته کار کرده است.

وی تصریح کرد: امروز این مجموعه نه تنها نیاز کشور را تامین می‌کند بلکه به کشورهای همجوار نیز صادرات دارد، اگرچه عمده تمرکز ما روی داروهای انسانی است اما بخشی از خطوط خالی خودمان را به تولید داروهای دامی اختصاص دادیم و بنا داریم این بخش را نیز گسترش داده و به هدف قطع واردات برسیم
.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.