نمایشگاه شهر ایده آل در بندر عباس

آیرال خبر- در پایان نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که در بندرعباس برگزار شد شهرداری تبریز با ارائه عملکرد مناسب خود در حوزه های مختلف توانست کارنامه موفقی از خود ارائه کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، در پایان این نمایشگاه که بدون رتبه بندی شرکت کنندگان به اتمام رسید سه نهاد مختلف از شهرداری تبریز برای حضور موفق در این نمایشگاه قدردانی کردند.

سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بدلیل ارائه گزارش عملکرد مناسب فعالیت های چهل ساله فعالیت شهرداری تبریز با ارائه لوح و تندیس ویژه از غرفه شهرداری تبریز تقدیر کرد.

ابتکار و خلاقیت، استفاده از فناوری های جدید، مشارکت بخش خصوصی و جلب مشارکت های اجتماعی از مهمترین دلایل این قدردانی از شهرداری تبریز اعلام شده است.

شهردار بندرعباس نیز در این نمایشگاه با قدردانی از حضور و تلاش بی وقفه تلاشگران غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه بندرعباس با تندیس ویژه نمایشگاه شهر ایده آل از شهرداری تبریز تقدیر کرد.

او لحاظ کردن اقتصاد مقاومتی در پروژه ها، امکان الگوبرداری به دیگر شهرها و متناسب بودن پروژه ها با ظرفیت های بومی را از دلایل قدردانی خود از شهرداری تبریز اعلام کرد.

عباس امینی زاده خواستار افزایش ارتباط بین شهرداری تبریز و بندرعباس شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری بندرعباس نیز در این نمایشگاه بدلیل رونمایی از نخستین مجموعه کتاب های آموزش شهروندی از شهرداری تبریز با اهدای تندیس ویژه تقدیر کرد.

الیاس محسنی نیز خواستار انتقال تجربه آموزش شهروندی به شهرداری بندرعباس شد.

در این نمایشگاه شهرداری تبریز در محورهای فرهنگی و اجتماعی، فضای سبز، مدیریت پسماند، ساماندهی مشاغل، عمران و بازآفرینی شهری، حمل و نقل و ترافیک، حمل و نقل ریلی، آی تی و هوشمند سازی، گردشگری، حوزه ارتباطات و پروژه های ویژه حضور یافته بود.

شایان ذکر است بر اساس اظهار نظر مسئولین برگزار کننده نمایشگاه ارزیابی نهایی بین غرفه های مختلف، در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انجام خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.