خودروهای زباله کش

آیرال خبر- به دنبال بارش های اخیر و با نظارت و پیگیری سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، خودروهای زباله کش فعال در سطح شهر شستشو و پاکسازی شدند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، در پی بارش های اخیر که موجب آلودگی بصری خودروهای زباله کش شده بود، با پیگیری جدی دستگاه نظارت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، کلیه خودروهای فعال در امر جمع آوری و حمل پسماندهای شهری شستشو و پاکسازی شدند.

علاوه بر شستشوی این خودروها عملیات گندزدایی مخازن زباله و پسماند این خودروها و همچنین گندزدایی مخزن شیرابه آنها نیز انجام گرفته است.

علی صفری معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز هدف از شستشوی خودروهای زباله کش را پاکسازی این خودروها از گل و لای ناشی از بارش های برف و باران و بدمنظر شدن چهره این خودروها عنوان کرد و گفت: پیمانکاران فعال در امر جمع آوری و حمل زباله بر اساس شیوه نامه پیمان، موظفند تا در فواصل زمانی تعیین شده در قرارداد، خودروهای مربوطه را شسته و پاک سازی کنند اما از این پس و به دنبال بارش ها نیز شستشو خودروهای زباله کش با مدیریت و نظارت این سازمان دنبال خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.