تبریز

آیرال خبر- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز برای پنجمین سال متوالی موفق به کسب رتبه برترطرح غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در بین ۲۹ دستگاه متولی برنامه های اوقات فراغت استان شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در نهمین جشنواره تجلیل از برترین ها و فعالان عرصه اوقات فراغت ، شهرداری تبریز برای پنجمین سال متوالی به عنوان رتبه برتر طرح غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در بین ۲۹ دستگاه متولی برنامه های اوقات فراغت استان معرفی و تجلیل شد.

نهمین جشنواره تجلیل از فعالین و برترین های اوقات فراغت، با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ، مدیر کل  ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران کل فعالین زمینه ی غنی سازی اوقات فراغت در استان در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم شهرداری تبریز به عنوان دستگاه برتر در زمینه ی غنی سازی اوقات فراغت انتخاب شد که از حجت الاسلام  احمد  حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز  تجلیل به عمل آمد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز درحاشیه این جشنواره گفت: بر اساس بررسی کمیته ارزیابی عملکرد برنامه‌های اوقات فراغت دستگاههای برتر سال ۱۳۹۷استان آذربایجان شرقی، خانواده بزرگ شهرداری تبریز به عنوان دستگاه برتر و پرمخاطب در حوزه  غنی سازی اوقات فراغت شهروندان انتخاب و مورد تجلیل  قرار گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به تلاش های مکرر، هدفمند و برنامه ریزی شده شهرداری تبریز برای اوقات فراغت شهروندان گفت: شهرداری تبریز در حوزه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان تبریزی در مدت  تابستان امسال برنامه های متنوعی را اجرا نمود و توانست رضایت شهروندان را در این رابطه جلب نموده و در این زمینه تاثیر گذار باشد

معاون  فرهنگی و اجتماعی  شهرداری تبریز با اعلام این خبر  گفت: شهرداری تبریز در حوزه غنی سازی اوقات فراغت  شهروندان در تابستان امسال  برنامه های متنوعی را اجرا نمود  که بالغ بر ۲۰۰۰برنامه ازجمله همایش ها، برنامه های  مذهبی، جشن های شهروندی ، برگزاری مسابقات، برپایی نمایشگاه های مختلف ، برگزاری اردوهای تفریحی وگردشگری  و ویزه برنامه های تفریحی وسرگرمی و آموزشی  است که  با  شرکت ۴۰۰هزار نفر از شهروندان در سطح شهر  با هدف گذاری مشخص ویژه خانواده ها وگروه های سنی مختلف  در مراکز فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به اجرا درآمدند.

وی ادامه داد:  ارائه خدمات ۲۹کتابخانه و قرائتخانه شهرداری درتابستان سالجاری  از دیگرفعالیتهای  فرهنگی و اجتماعی شهرداری برای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان است که با برگزاری آن حدود ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان، از این خدمات برخوردار شده اند.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با بیان این که رویکرد این معاونت ایجاد نشاط معنوی، الگوی تفریح سالم و آموزش فراگیر شهروندان درحوزه شهروندی و شهرنشینی است ، تاکید کرد: نگرش شهرداری به موضوع اوقات فراغت، متفاوت از سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی است. این رویکرد، بدون این که محدود به جوانان و نوجوانان باشد؛ آحاد شهروندان را در بر می گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.