فوتبال

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز با پیروزی شیرین خانگی برابر تیم قدر و متحول شده مس رفسنجان، موفق شد با سه پله صعود در جدول به جایگاه قبلی خود بازگردد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با پیروزی یک بر صفر شهرداری تبریز برابر مس رفسنجان همراه بود. دیداری که سه امتیاز آن، شاگردان حیدر جعفری را با یک بازی کمتر نسبت به رقبا سه پله در جدول بالا برد و به رده دهم رساند.

در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار شد، تیم میزبان در همان پنج دقیقه اول می توانست کار حریف را تمام کند اما خوش شانسی مسی ها باعث شد تا تبریزی ها برای رسیدن به گل پیروزی، ۶۴ دقیقه انتظار بکشند. جعفر برزگر، هافبک تهاجمی تیم شهرداری در این دقیقه موفق شد ریباند ضربه اتابک زارعی را با شوتی دیدنی وارد دروازه میهمان کند و در نهایت سه امتیاز مسابقه را به حساب شهرداری واریز کند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد تا با یک بازی کمتر نسبت به تیم های رقیب از رده سیزدهم به خانه دهم صعود کرده و بالاتر از تیم نود ارومیه قرار بگیرد.

شاگردان پرتلاش و متعصب حیدر جعفری در هفته بیست و سوم این مسابقات، سه شنبه آینده در بالا به میهمانی تیم خونه به خونه می روند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.