مهدی یوسفی

آیرال خبر- طرح زوج و فرد خودروها در ۱۵ روز پایانی سالجاری و در محدوده مرکزی شهر اجرا می شود تا تبریزی ها آخر سال کم ترافیکی را در این محدوده تجربه کنند.

به گزارش آیرال خبر، مهدی یوسفی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز امروز در گفتگو باشهریار با اشاره به اجرای این طرح، گفت: در راستای کاهش میزان ترافیک و سهولت در رفت و آمد شهروندان به محدوده مرکزی شهر در روزهای پایانی سال، طرح زوج و فرد خودروها از پانزدهم تا بیست و نهم اسفند در این محدوده از شهر تبریز اجرایی می شود.

وی ادامه داد: محدوده مرکزی شهر در روزهای پایانی سال و منتهی به نوروز پر ترافیک و شلوغ می شود و مشکلات زیادی در تردد شهروندان ایجاد می شود و به همین جهت طرح زوج و فرد در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان مصوب شده و با همکاری پلیس راهور، امیدواریم آخر سال کم ترافیکی را در تبریز شاهد باشیم.

یوسفی با اشاره به مسیرهای اجرای طرح زوج و فرد در تبریز، گفت: این طرح در محدوده مرکزی شهر اجرا می شود و از ضلع شرقی خیابان دانشسرا و پل قاری، از ضلع غربی خیابان فلسطین تا باغ گلستان، از ضلع شمال سمت جنوبی چایکنار و از ضلع جنوبی خیابان ۱۷ شهریور را شامل می شود.

وی یادآور شد: از عموم شهروندان محترم خواهش داریم تا طی روزهای پانزدهم تا بیست و نهم اسفند در اجرای طرح زوج و فرد خودروها با ما و پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.