امجدی

آیرال خبر- شهردار منطقه ۴ تبریز در مسجد علوی محله بهار حضور یافته و ضمن دیدار با تعدادی از شهروندان، در جریان درخواست‌های عمومی این محله قرار گرفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی در برنامه دیدار مردمی خود در مسجد علوی بهار،   با ۲۰ تن از شهروندان، به صورت رو ‌در رو دیدار و گفتگو کرد.

حوزه‌های خدمات شهری، شهرسازی، آسفالت، راهکارهای فرهنگی و برخی پیشنهادهای اجرایی، از جمله بحث‌های مطرح در دیدار مهندس اکبر امجدی با شهروندان محله بهار بود.

شهردار منطقه ۴ در حاشیه این برنامه، برگزاری دیدارهای مردمی در مساجد محلات را حایز اهمیت خواند و افزود: مساجد از گذشته‌های دور، علاوه بر بُعد اعتقادی و معنوی، نقش سازنده و موثر در تصمیم‌سازی‌های اجتماعی و فرهنگی داشته‌اند؛ بر این اساس، با تاکید شهردار محترم، برنامه دیدارهای مردمی را در مساجد سطح منطقه پیگیری می‌کنیم.

امجدی، در ادامه، با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۴ امسال با تدارک پرشور به استقبال بهار طبیعت می‌رود، اظهار داشت: برای پیش‌برد مطلوب این برنامه‌ها، بیش‌ازپیش نیازمند همکاری و همراهی شهروندان هستیم، این همکاری به خصوص در حوزه خدمات و تنظیف، حایز اهمیت است.

شهردار منطقه ۴ با یادآور شدن افزایش چشمگیر زباله تولیدی در روزهای پایان سال، گفت: همکاری با عوامل خدمات شهری، مدیریت زباله‌های خانگی و مشارکت در برنامه‌های فضای سبز، ار جمله مواردی است که می‌توان مطلوبیت برنامه‌های خدماتی شهرداری را ارتقا دهد.

وی تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ هزار بوته انواع گل بهاری و ۱۰ هزار اصله انواع درخت برای «بهار ۹۸» تدارک دیده شده است، اما مهم‌تر از کاشت، بحث مراقبت و نگهداری این نهاده‌ها است که طبیعتاً نیاز به دقت و حساسیت شهروندان دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.