فرخ جلالی

آیرال خبر- مهم ترین وظیفه در قبال شهدا، زنده نگهداشتن یاد آنان و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، فرخ جلالی مدیرعامل این شرکت با بیان مطلب فوق، اظهار کرد: شهدا بخاطر راهی که در پیش گرفتند، خونشان را نثار کردند و روزی که ما نتوانیم راه آنها را ادامه دهیم، روز شکست ما است و باید آرزو کنیم که در روز قیامت شرمنده این عزیزان و خانواده بزرگوارشان نشویم.

وی ضمن تبریک ایام ا… دهه فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدای پرفضیلت انقلاب اسلامی،  شهدا را برگزیده های خداوند دانست و گفت: شهدا با انتخاب آگاهانه، در مسیرالهی گام نهادند و خدا نیز از بین همه انسانها آنان را برگزید.

جلالی با اشاره به جایگاه متعالی شهدا، عنوان کرد: ما هیچگاه نباید فداکاری این عزیزان و خانواده صبور و مقاوم ایشان را فراموش کنیم و باید راه و سیره شهدای عزیز را در عرصه کار و زندگی سرلوحه خود قرار دهیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، یادآور شد: مهم ترین وظیفه ما در قبال شهدا،  زنده نگهداشتن یاد آنان و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) است.

همزمان با ایام ا…  دهه مبارک فجر، فرخ جلالی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با فرزندان شاهد شاغل در این شرکت دیدار و با اهداء لوح و هدایا از آنها تجلیل کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.