والیبال

آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز در شرایطی فردا به دیدار تیم دورنا ارومیه می رود که از انگیزه کافی برای ادامه لیگ برخوردار نیست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، هفته بیست و سوم رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور فردا چهارشنبه با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز به مصاف دورنای ارومیه می رود.

تیم شهرداری تبریز که آخرین امیدهای خود را هفته قبل در سیرجان دنبال می کرد، با شکست برابر تیم فولاد این شهر عملا شانس خود را برای صعود به پلی آف از دست داد. هم اکنون تیم شهرداری تبریز با هشت پیروزی و ۲۴ امتیاز در رده دهم جدول ایستاده و در فاصله چهار هفته تا پایان مرحله گروهی مسابقات، ۹ امتیاز و سه پیروزی با تیم هشتم جدول فاصله دارد که جبران آن فقط روی کاغذ ممکن است.

تنها راهی که می تواند شهرداری تبریز را به پلی آف برساند، پیروزی این تیم در هر چهار مسابقه باقی مانده و البته از آن مهم تر، شکست یکی از دو تیم ۳۳ امتیازی فولاد سیرجان و شهرداری گنبد در هر چهار مسابقه باقی مانده شان در این مرحله از مسابقات است که البته راهی پر پیچ و خم و بسیار سخت است که شاید هرگز شاگردان عادل بناکار را به مقصد نرساند. در این میان تیم دیگری به نام شهروند اراک وجود دارد که ۲۶ امتیازی است و نسبت به شهرداری تبریز شانس بیشتری برای گرفتن یکی از دو تیم ۳۳ امتیازی دارد اما با توجه به شرایط جدول و جدول بازی های باقی مانده، پرواضح است که برای تبریزی ها و اراکی ها فقط روی کاغذ می توان شانس صعود به پلی آف متصور شد.

در سوی مقابل اما تیم دورنا ارومیه شاید بیشتر از شهرداری تبریز به سه امتیاز و پیروزی در این بازی نیاز دارد. اگر قرار بر سقوط یک تیم از لیگ برتر باشد، دورنا گزینه اول است چراکه این تیم از ۲۰ بازی فقط یک برد و شش امتیاز کسب کرده و با تیم رده دوازدهمی عقاب نهاجا دو پیروزی و چهار امتیاز فاصله دارد. بر این اساس اکنون تیم نوجوان دورنا سخت به دنبال پیروزی و به دست آوردن امتیازات کامل این مسابقه است تا بلکه بتواند فانوس جدول مسابقات را با تداوم پیروزی های خود در هفته های باقی مانده، به تیم دیگری بدهد.

این وضعیت نشان می دهد که انگیزه بازیکنان و کادرفنی تیم شهرداری تبریز برای ادامه مسابقات تا حدود زیادی از بین رفته و این تیم به بازی های آینده خود فقط به چشم دیدارهای تدارکاتی و البته حیثیتی نگاه می کند و بناکار اکنون می تواند نفراتی را که در طول فصل از آنها کمتر استفاده کرده، بیشتر به میدان بفرستد.

دیدار تیم های دورنا ارومیه و شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته بیست و سوم لیگ لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه هفدهم بهمن ۹۷ به میزبانی تیم دورنا برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.