مهدی یوسفی

آیرال خبر- معاون حمل و نقل شهردار تبریز و رئیس کارگروه حمل و نقل کشور، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را اولوین اولویت این کارگروه عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مهدی یوسفی پنجشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی «تبریزیم» تبریز درخصوص انتخاب خود به عنوان رئیس کارگروه حمل و نقل کشور اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای سازمان شهرداری ها ودهیاری های کشور مقرر شد که با ایجاد کارگروه های تخصصی، مشکلات اساسی شهرها مورد بررسی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: این کارگروه ها به منزله اتاق فکر خواهند بود تا درمورد مسائل و مشکلات کلان که گریبان گیر اکثر شهرهاست تصمیم هایی کلی اتخاذ شود.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز درباره اهداف کارگروه حمل و نقل و ترافیک کشور تصریح کرد: ما در این کارگروه کشور را به ۵ منطقه اصلی تقسیم می کنیم و برای هر منطقه مسئولی تعیین می کنیم تا مشکلات و معضلات اساسی منطقه خود را در کارگروه منعکس کند.

وی تصمیم گیری سریع و کلی را از ویژگی های کارگروه کشوری حمل و نقل دانست و گفت: هرموضوعی که در کارگروه عنوان می شود، طی یک ماه سیاست گذاری شده و بررسی می شود و اولین بحثی که مطرح شده است نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور است.

یوسفی اعلام کرد: در حال تلاش برای تامین اعتبار مورد نیاز برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور هستیم و از ۱ الی ۳ اسفند در همایشی که در بندرعباس خواهیم داشت این موضوع را بیش تر بررسی خواهیم کرد.

وی نوسازی حمل و نقل عمومی را برای تبریز سودمند و مفید دانست و بیان کرد: امیدوارم با هدف گذاری که شده است در آینده ای نزدیک شاهد تحولاتی مثبت در حوزه حمل و نقل باشیم.

معاون حمل و نقل شهردار تبریز درباره ایستگاه سه راه امین مترو تبریز اعلام کرد: ۹۵درصد کارهای عملیاتی این ایستگاه انجام شده و درحال تکمیل پله برقی و آسانسور ایستگاه هستیم.

به گفته یوسفی، ایستگاه سه راه امین با ۲۱متر عمق و ۱۴۰پله، عمیق ترین ایستگاه مترو تبریز است.

وی در پایان خبر داد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و فرارسیدن نوروز، خدمت رسانی قطار شهری با یک ساعت افزایش تا ساعت ۲۰ و اتوبوس ها نیز با نیم ساعت افزایش تا ۲۱:۳۰ خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.