اتوبوس تماشاگران.jpg

آیرال خبر- شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به هواداران دیدار تیم های تراکتورسازی و سپاهان جهت عزیمت به ورزشگاه سرویس دهی می کند.

 به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه همچون هفته های گذشته، تعدادی از اتوبوس های ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت را در اختیار هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قرار می دهد تا علاقه مندان به این تیم محبوب تبریز بتوانند برای تماشای بازی تیمشان برابر سپاهان اصفهان، به راحتی به ورزشگاه یادگار امام (ره) عزیمت کنند.

سرویس دهی شرکت واحد اتوبوسرانی به تماشاگران این مسابقه از طریق مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی، ضلع شرقی پایانه محققی (سه راه امین) و چهارراه طالقانی انجام می شود. این مبادی حرکتی اتوبوس ها از طریق دوربین های مرکز هوشمند شرکت واحد در حال کنترل بوده که به محض حضور هواداران در ایستگاه های تعیین شده، فعالیت اتوبوس ها آغاز می شود.

دیدار حساس تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از چارچوب بازی های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، جام خلیج فارس از ساعت ۱۶ جمعه دهم اسفند در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.