پسماند

آیرال خبر- ویژه برنامه خانواده پاکبانان تلاشگر، توسط سازمان مدیریت پسماند در آستانه ایام ولادت حضرت زهرا و روز مادر در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، در این مراسم مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر از تلاش‌های شبانه‌روزی پاکبانان در جهت حفظ تمیزی و پاکیزگی شهر تشکر و قدردانی کرد.

علیرضا اصغری ضمن تشویق فرزندان پاکبانان به تحصیل و ورزش در زندگی خود گفت: کسب روزی حلال افتخار است و پدران شما با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در تمیزی و پاکیزگی شهر این روزی حلال را کسب می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شهردار تبریز و معاون خدمات شهری و اجرایی و همچنین اعضای شورای شهر تبریز افزود: همه مسئولین و مدیران ارشد در تلاش هستند تا تمامی مسائل و مزایای مربوط به پاکبانان به موقع حل و پرداخت شود و از این رو در صدد این هستیم تا بیمه تکمیلی برای خانواده‌های پاکبانان نیز به زودی فراهم گردد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در پایان گفت: سازمان مدیریت پسماند همواره در خدمت خانواده پاکبانان است و از این جهت سازمان به نوعی خانه پدری پاکبانان است و با افتخار در تلاشیم تلاش‌های خالصانه و شبانه‌روزی پاکبانان را پاسخ دهیم چرا که پاکیزگی شهر را مدیون فعالیت ارزشمند پدران و همسران شما هستیم.

این مراسم با تجلیل از خانواده‌های پاکبانان مرحوم که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داده بودند آغاز شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.