گلکاریهای استقبال از نوروز 95

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز گفت: در طرح استقبال از بهار در مناطق مختلف شهر گلکاری صورت می‌گیرد تا چهره شهر زیبا و بهاری شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز، علی مدبر در دومین جلسه ستاد استقبال از بهار که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار داشت: طرح استقبال بهار طبق همه ساله برنامه ریزی و راهبری می‌شود.

مدبر ادامه داد: در طول اجرای این طرح شاهد رنگ آمیزی جداول و نرده‌های ترافیکی، راه‌اندازی آبنماها، انجام نقاشی های دیواری و نصب المان‌های نوروزی خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی وضعیت بوستان‌های سطح شهر گفت: ساماندهی وضعیت و فعال نمودن سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بوستان‌های شهر از دیگر اقداماتی است که در برنامه استقبال از بهار انجام می گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز از اصلاح سیستم نورپردازی و امحاء دیوارهای مزاحم شهری از دیگر اقداماتی نام برد که در راستای اجرای این طرح صورت می‌گیرد.

مدبّر خاطر نشان کرد: طرح استقبال از بهار از اول اسفند به کلیه مدیریت ها زیباسازی و فضای سبز مناطق دهگانه شهرداری ابلاغ و اقدامات لازم در راستای اجرای آن آغاز می‌شود.

وی گفت: امید است با تلاش مجموعه مدیریت شهری و تعامل شهروندان بهار امسال شهری شاد و بانشاط داشته باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.