شهردار

آیرال خبر- شهردار تبریز گفت: تلاش‌مان در سال ۹۷ به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام یا انجام پروژه‌های زیرساختی و اساسی به‌جای پروژه‌های ویترینی بود؛ هرچند این پروژه‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرند اما در آسایش و آرامش شهروندان تاثیرات بیش‌تری دارند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر  عصر دیروز شنبه در جلسه شورای مدیران شهرداری تبریز، اظهار کرد: برای مثال میزان بارندگی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ بیش‌تر بود اما در سطح شهر مشکل آبگرفتگی خاصی به چشم نخورد و این به واسطه اقدامات خادمان مردم در شهرداری تبریز است که بسترها و زیرساخت‌های شهر را برای مدیریت بحران‌هایی همچون بارش های سنگین آماده کرده‌اند.

 وی در ادامه سال ۹۷ را به لحاظ اقتصادی سال ویژه‌ای خواند و گفت: افزایش قیمت‌ها، مشکل در تخصیص اعتبارات دولتی در بخش حمل و نقل عمومی، پرداخت اقساط بانکی شهرداری، رکود در مسکن و ساخت و ساز، همه این‌ها دست به دست هم داده بودند و شرایط ویژه و دشواری در سال ۹۷ بر شهرداری حاکم بود.

شهردار تبریز با تقدیر از خدمات مدیران و کارکنان شهرداری تبریز در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اعلام کرد: علی‌رغم تمام مشکلات، امروز در مقایسه با ۸کلانشهر کشور، شهرداری تبریز در وضعیت نسبتا بهتری قرار دارد.

شهین‌باهر شفافیت را یکی از اولویت‌های دوره مدیریتی خود در شهرداری عنوان کرد و گفت: لزومی ندارد داخل شهرداری موضوعی پنهان بماند و اگر پنهان بماند، حتما تخلفی وجود دارد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود خبر داد: علی‌رغم افزایش‌ شدید قیمت‌ها در بازار، ما توانستیم در سال ۹۷ هزینه‌هایمان را نسبت به سال ۹۶ در شهرداری تبریز ۱۶ درصد کاهش بدهیم و باید بتوانیم این رویه خوب را در سال آتی تداوم ببخشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.