فوتبال

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز با انگیزه کسب امتیاز از تیم ملوان در زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی بندرانزلی برابر این تیم به میدان می رود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور شنبه هجدهم اسفند با انجام چند دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز در بندرانزلی به مصاف تیم ملوان می رود.

این بازی پیکار دو تیم میانه جدولی است که سه امتیاز آن می تواند تیم برنده را به ادامه فصل امیدوار کند اما کار تیم بازنده در بازی های آینده سخت تر می شود. با این حال اما کسب یک امتیاز برای شاگردان حیدر جعفری از زمین تیم حریفی همچون ملوان می تواند نتیجه مقبول و رضایتبخش تلقی شود.

هم اکنون تیم شهرداری تبریز با ۲۳ امتیاز از ۲۲ بازی در رده دوازدهم ایستاده و تیم ملوان با ۲۵ امتیاز از ۲۳ مسابقه در رتبه دهم قرار دارد. شهرداری تبریز دو بازی کمتر از تیم رده سیزدهمی نود و یک بازی کمتر از همه تیم های رقیب خود انجام داده و این فرصت را پیش روی خود می بیند که با برابر شدن تعداد بازی هایش با رقبا، امتیازات بیشتری جمع آوری کرده و با امنیت خاطر بیشتری به آخر فصل برسد.

دیدار با تیم ملوان می تواند سختی های خاص خود را برای تیم شهرداری تبریز در پی داشته باشد. زمین چمن طبیعی ورزشگاه تختی انزلی که قطعا در این فصل از سال کیفیت اصلا خوبی ندارد و شبیه باتلاق است، اولین حریف تبریزی ها در این مسابقه است و هرچند که آخرین تمرین تیم شهرداری در زمین چمن طبیعی انجام شده، اما بازیکنان این تیم باید در حمل و انتقال توپ و حتی دویدن خود دقت لازم را داشته باشند. این در حالی است که بازیکنان تیم ملوان به بازی در چنین زمین هایی عادت دارند و می توانند عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان تیم های میهمان داشته باشند.

تیم شهرداری تبریز با جوانان بومی و پدیده های آینده دار خود تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته و توانسته نتایج مقبولی کسب کند. علاوه بر نتایج خوب تیم فوتبال شهرداری تبریز، مدیران شهرداری هم با اعتماد خود به حیدر جعفری، یک پدیده در عرصه مربیگری فوتبال تبریز معرفی کرده اند و از طرفی خود جعفری به جوانانی در لیگ یک میدان داده که می توانند در آینده، سال ها برای فوتبال تبریز بازی کنند.

دیدار تیم های ملوان بندرانزلی و شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور از ساعت ۱۴:۴۵ شنبه ۱۸ اسفند در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.