مسابقه مادر و دختر

آیرال خبر- مسابقه مادر و دختر به همت امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار و با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، لیلا بیگ نژاد مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، با اعلام این خبر گفت: مسابقه مادر و دختر بین بانوان کارمند مناطق ۱۰ گانه و سازمان‌های تابعه شهرداری تبریز با شرکت ۱۱ تیم در سالن خطیب برگزار و نفرات و تیم ها برتر مشخص شدند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری مسابقه که شامل پرتاب توپ به سبد، پرتاب حلقه و طرح سوال بود، تیم های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۴ و سازمان مدیریت پسماند به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

بیگ نژاد همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال ویژه بانوان به مناسبت دهه مبارک فجر، عنوان کرد: در این رقابت ها ۱۱ تیم در رشته والیبال حضور داشتند که به تیم های اول تا سوم جایزه داده شد و در رشته فوتسال نیز چهار تیم حضور داشتند که به تیم قهرمان و همچنین به مربیان تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به مدت پنج روز در سالن امید و مشروطه برگزار شد، گفت: در مراسم اختتامیه این رقابت ها خانم محمدزاده فرمانده بسیج شهرداری، خانم خبازیان مدیر امور بانوان شهرداری و خانم مکاری مسئول ورزش بانوان شهرداری حضور داشتند و جوایز تیم ها و نفرات برتر را اهدا کردند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.