منطقه 7-2.jpg

آیرال خبر- در آستانه فرا رسیدن سال جدید و در قالب طرح استقبال از فصل بهار، عملیات آسفالت ریزی میادین و محلات سطح منطقه در حال اجراست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر گفت: ارایه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی این شهرداری است که در این خصوص با توجه به فرا رسیدن سال جدید توسط معاونت های فنی و عمرانی و اکیپ های معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه نسبت به اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت ریزی محلات و میادین سطح منطقه  اقدام می شود.
فرخی افزود: طی دو سال گذشته تلاش داشته ایم در بحث ارایه خدمات محله ای و ساماندهی آبهای سطحی  منطقه ابتدا اقدام به جدول گذاری و آبروسازی نماییم و بعداز ساماندهی اساسی نسبت به آسفالت ریزی محلات اقدام نماییم که در این خصوص نیز شاهد بهسازی تعداد زیادی از محلات سطح منطقه هستیم .
شهردار منطقه افزود: شهرداری منطقه  ۷ تبریز جزو یکی از ورود یهای اصلی شهر محسوب میشه و سالانه مسافرین زیادی از این مسیر وارد شهر تبریز می شوند که در همین راستا شهرداری منطقه ۷ تبریز طی برنامه  زمان بندی شده و با اجرای برنامه های متنوع به استقبال فصل بهار رفته است .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.