آتش نشانی

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از اجرای طرح استقبال از بهار در راستای پیشگیری از حوادث از ۱۵ اسفند سال جاری خبرداد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار و امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز، محمد قلیزاده اظهار کرد: به دستور شهردار محترم تبریز و براساس برنامه‌ریزهای انجام یافته در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار و در راستای پیشگیری از حوادث، آتش‌نشانان از ۱۵ اسفند ماه با استقرار خودروها به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در میادین و مراکز شهر به صورت آماده‌باش در خدمت شهروندان خواهند بود.
وی از آمادگی ۲۱ ایستگاه آتش نشانی در تبریز خبر داد و گفت: تعدادی از آتش‌نشانان موتورسوار نیز با دستگاه‌های پیشرفته و خاموش‌کننده سیار با گشت‌زنی در سطح شهر و نقاط مهم و پر تجمع شهری، به امداد شهروندان خواهند شتافت.
قلیزاده تاکید کرد: سازمان آتش‌نشانی از سازمان‌هایی است که در ایام چهارشنبه آخر سال و عید نوروز با ترکیبی از نیروهای جوان و با تجربه آمادگی کامل را داشته و در این راستا برنامه‌هایی نیز تدوین شده است که امیدواریم همشهریان عزیز ایام بی‌خطر، همراه با آرامش و آسایش داشته باشند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تبریز افزود: شهروندان با مشاهده هرگونه حریق و حادثه در سطح شهر می‌توانند با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس حاصل کرده و از آتش‌نشانان درخواست امدادرسانی کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.