تبریز

آیرال خبر- شهردار منطقه ۶ تبریز از اصلاح و بازسازی موانع ترافیکی مسیر ورودی غرب تبریز در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سامان احمدزاده اظهار داشت: در راستای طرح استقبال از بهار، بازسازی گاردریل های آسیب دیده سه راهی فرودگاه از طرف معاونت فنی و عمرانی منطقه ۶ تبریز آغاز شد.

وی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل بهار و آغاز سفرهای نوروزی، به منظور پیشگیری از تصادفات جاده ای و حوادث احتمالی در ایام نوروز موانع جاده ای ورودی غرب تبریز در سطح حوزه این منطقه اصلاح می شود.

احمدزاده، با اشاره به موقعیت حساس شهرداری منطقه ۶ تبریز در محدوده غرب و شمالغرب کلانشهر تبریز و قرار گرفتن ۳ مبدا ورودی زمینی، ریلی و هوایی تبریز در این منطقه گفت: حفظ ایمنی مسافران و شهروندان و زیبایی های بصری سطح شهر از اولویت های اساسی مدیریت و همکاران منطقه ۶ در این ایام است.

گفتنی است، شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر ۷ هزار و ۴۳۱ هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می شود که جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد.

این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران ایفا می کند.

مساحت کل فضای سبز منطقه ۱۱۰ هکتار شامل ۲۹ پارک بزرگ و محله ای بوده و ۴۵ باب مسجد و حسینیه و ۸۵ مرکز آموزشی و تحصیلی دارد که دو پارک قوناقلار باغی و حجاج در ورودی شمالغرب تبریز و مساجد سطح منطقه آماده میزبانی و تامین نیازهای مسافرین نوروزی هستند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.